Heerlijk genieten in hartje Dwingeloo

An de Brink

Heuvelenweg 45a
Dwingeloo
7991 CM
Tel: 0521-85 23 95
Mob: 06-233 822 59
K.v.K. NL1045.75.542.B01
info@andebrink.nl

www.bedandbreakfast.eu

Hoe heeft u het bij ons ervaren?

eerste weekend oktober 2015

Judith en Rinus Dekker, Zuid-Scharwoude 05-10-2015
We konden (door eigen keus) slechts 1 nacht in deze B&B verblijven. Maar daar hadden we wel 150 km (enkele reis) voor over.We wilden nog graag van het schitterende nazomerweer genieten en fietsen in de omgeving. Het verblijf was in alle opzichten 'top'. Warme ontvangst, een frisse, schone accommodatie die van alle voorzieningen is voorzien, een goed bed en een uitgebreid lekker ontbijt. En ook fijn, genoeg restaurants in de directe nabijheid. We voegen deze B&B toe aan onze favorietenlijst.

Ervaring augustus 2015

Lammert en Rhea Wierstra 07-08-2015
Een midweek verbleven in deze super B&B .
Schoon, compleet, gastvrij en perfect ingericht en uitstekend en soms ook verrassend ontbijt.

verblijf van 27 tot 31 mei 2015

Patrick & Denise 31-05-2015
Voor de eerste keer 4 daagse van Diever gelopen.
Gelukkig kwamen wij in deze B&B terecht.
Zeer tevreden over accomedatie , lekker en uitgebreid ontbijt en we hebben er zeer goed geslapen.
Volgend jaar zijn komen we terug.

Patrick&Denise

Verblijf 1805 tm 26052015

Cees en Therese 27-05-2015
Tot volle tevredenheid hebben wij onze voorjaarsvakantie hier doorgebracht ! Het is een mooi en ruim appartement. Alles keurig netjes schoon. Ideaal vinden wij dat je 3 aparte ruime kamers hebt. Het appartement is in centrum van Dwingeloo dus alles is op loopafstand. Wij komen beslist weer terug !

Overnachting 11/12 maart 2015

Nienke en Marry 13-03-2015
Op één dag heen en weer van de Randstad naar Groningen vonden we wat veel, dus zochten we een B & B voor een overnachting. Vonden op internet An de Brink in Dwingeloo. Geen spijt van die keus! Leuk appartement voor 2 personen met alles erop en eraan!
En 's morgens een heerlijk en uitgebreid ontbijt.
Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Nachtje An de Brink

Michiel en Natasja 07-01-2015
Fijne B&B op een historisch interessante plek waar we ons welkom voelden.

Overnachting 15/16 november 2014

Edward en Gonny Brans 16-11-2014
Halfjaarlijks organiseert de rasvereniging de Weimarse Staande Hond een voor-/najaarswandeling ergens in Nederland.
Dit keer was de locatie het Nationaal Park Dwingelderveld.
Aangezien wij uit Brielle komen (zo'n 220 km van Dwingeloo) leek ons een overnachting het meest logische om uitgerust aan de wandeling te kunnen deelnemen.
Bij aankomst werden we gastvrij ontvangen door Antoinette die ons meteen het knusse en keurig ingerichte appartement liet zien.
Voorts afspraak gemaakt hoe laat het ontbijt zou worden bezorgd en mochten zelf kiezen hoe laat we zouden vertrekken.
Dat kwam mooi uit, want om 12:00 uur zou de wandeling pas starten.
In het boekenkastje ligt een boekje 'Dwingeloo in ansichten' waar je door middel van de prenten een goede indruk krijgt van hoe het was, en hoe het is geworden zoals het nu is.
Tijdens het uitlaten van de hond ook nog wat boodschappen gedaan bij de plaatselijke, maar mooie, Albert Heijn en na een rondje Dwingeloo een geocache opgepikt met de naam 'De Juffer van Batinge'. Een - in de buurt - zeer populaire geocache heet 'Het Gat van Tante Willemien', maar die doen we een volgende keer wel.

We hebben heerlijk geslapen! Het is er rustig en donker en dat is in steden wel eens anders. Op de afgesproken tijd kwam de (enorme) mand met 'ontbijtlekkers' door de tussendeur en hebben we aan de keukentafel heerlijk ontbeten.

Het enige wat niet meezat was het weer.
Mensenlieven, het heeft bijna 24 uur aan één stuk door geregend.

Vanochtend zijn we omstreeks half twaalf vertrokken voor de wandeling vanaf het startpunt. Ondanks het slechte weer en de afstand waren er toch ruim 40 Weimaraners aanwezig.

Antoinette, bedankt voor de gastvrije en goede verzorging en wellicht tot een volgende keer.

Kort maar zeer fijn verblijf gehad An den Brink

Leonie 31-10-2014
Wat een fijne plek, je loopt zo de brink van Dwingeloo op met de leuke winkeltjes en restaurants. Alles op loopafstand. Een zeer vriendelijke ontvangst, zeer gastvrij. Gezellig appartement, ik voelde me er gelijk thuis. Ontbijt was ook super. Kortom een adres om te onthouden!

13 daags verblijf in B&B

Ina van Delden 18-08-2014
Ik woon in Griekenland en zocht wegens familie redenen een B&B in Dwingeloo voor 2 weken. Ik had geen betere keuze kunnen maken dan voor jullie B&B...Vlak bij de prachtige Brink, een knus en gezellig appartement (keuken, zeer ruime badkamer, kamer en slaapkamer) met alles wat ik nodig had. Een bed zo prettig waarop ik heerlijk lag zonder pijn in m'n rug... (zelf een boxspring aanschaffen dus ...) privacy. Kortom...het is me heel goed bevallen...en wie weet tot een volgende keer...

Verblijf B&B An de Brink 11,12 en 13 april

Bert en Lies 14-04-2014
Even een weekendje er tussenuit en niet te ver van huis. Onze keus viel dit keer op Dwingeloo. Het was een mooi ruim huisje met alles erop en eraan, een een heerlijk ontbijt. We troffen het nog erg met het weer, dus zijn heerlijk wezen fietsen naar Dwingelerveld. Gezellig wandelen langs de Brink en lekker terrasje gedaan.
Zeker een aanrader en wie weet tot een volgende keer
Onderdelen 11 - 20 van 23
<< 1 | 2 | 3 >>